23948sdkhjf

- Jeg var rystet

DEBATINDLÆG:

Jeg har kørt for samme firma i 15 år, uden beklagelser af nogen art. Aldrig snak om, at det var for dyrt. Jeg har også ydet en høj service, måske højere end man normalt kan forvente. Jeg har aldrig været bange for at tage værktøjskassen frem for at løse et problem, hvis det var nødvendigt. Heller ikke om lørdagen, da rideskolens minilæsser var brændt, og mugekassen sad på den brændte. Den flytter man da over på den anden maskine, inden man kører. Service i top.

Pludselig, uden varsel, ringer man ikke mere om transport. Da jeg efter et stykke tid ringer og spørger til arbejde, får jeg at vide, at jeg er for dyr! 


Nu kunne man måske forvente, at jeg ville gå ned i pris, men det gjorde jeg ikke, og det ville også have været useriøst. Skal du gå ned i dag, skal du også i morgen. Jeg vil gerne indrømme, at jeg var rystet. Meget rystet. Jeg troede ikke, det var sandt. 15 år!

I dag har jeg det fint. Når en dør går i, lukker en anden op.
At det pågældende firma selv udfører transport mod betaling, uden at have godskørselstilladelse, er en anden historie. Den kan vi måske tage en anden dag.

Ps. Nogle måneder senere, en lørdag eftermiddag, ringer det pågældende firma og spørger, hvad jeg laver? "Vi har en maskine stående i København, den skal flyttes nu!" Jeg svarede, at jeg ikke længere kørte for dem.

Per Jørgensen
Bjergskovvej 4
4330 Hvalsø

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.131