23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Skovrup: Det kan ikke kun være boksenes skyld

ITD-formand er tilfreds med minister-melding om konduite - men savner stadig handling og ansvarstagen fra myndighedernes side i bøde-sagen
Annonce

- Jeg vil rigtig gerne se noget handling, før jeg kan lægge mig trygt til at sove om natten. Jeg er ikke rolig, før jeg ser det udført i praksis, siger John Skovrup, vognmand og formand for ITD.

Transportminister Thomas Danielsen sagde onsdag fra Folketingets talerstol, at vognmænd ikke skal betale bøde for tastefejl eller 'signaludfald' på betalingsboksen til vejafgiften - men dermed er bøde-problematikken langt fra overstået.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|