23948sdkhjf

- Hvorfor synes I, det er godt, at danske chauffører og vognmænd får "dummebøder"?

Kommentar til denne artikel: 

Når hr. Ove Holm, underdirektør hos DTL, udtaler sig om 25-timers-parkeringsreglen, sidder jeg tilbage med en vis undren.

Han udtaler, at han tror, at han og DTL er de eneste, der ikke bare vil afskaffe reglen, uden noget andet at sætte i stedet. Det er ganske enkelt ikke korrekt. Sidste år, helt præcist den 4. december, er jeg citeret her i Lastbil Magasinet for et forslag om netop en helt anden løsning.

Linket er her. 

ITD foreslår en afskaffelse af 25-timers-reglen, men ressourcerne derfra skal tilfalde tungvognspolitiet, så de kan målrette deres indsats mod afholdelse af ugehvilet i førerhuset. Det ved vi virker, og det vil også sætte en stopper for campistproblemet.

Hvorfor er det, at DTL synes, det er godt, at danske vognmænd og chauffører får "dummebøder?
Hvem er det, I repræsenterer? Er det staten eller private parkeringsudbydere?

Lad os nu stå sammen om en løsning, der virker, i stedet for stædigt at holde fast i noget, der ikke virker. Det tror jeg faktisk, vognmænd og chauffører vil sætte pris på.

Vi er her jo for at skabe bedre rammer for vognmandsbranchen, ikke for statens skyld, eller private parkeringsudbydere.

John Agervig Skovrup
Formand, ITD

Kommenter artiklen (3)
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078