23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Vognmænd: Det går rigtig godt med interessen

Annonce

Det går godt med interessen for at tage på vognmandskurser hos DTL. Det fortæller Kurt Rinhack, uddannelsesleder, konsulent og underviser hos DTL.

- Vi har haft en periode, hvor vi har ligget med små hold. Men vi samler fint de der 8-10 deltagere, som vi helst skal ligge på. Der er en rigtig god interesse for det. Vi har kurser fire gange om året – cirka. Vi er ikke dem, der uddanner flest. Det må vi sige. Det er nok Dekra, siger Kurt Rinhack.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|