23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Brand i lastbil på Holbækmotorvejen

Annonce

Kl. 16.21 onsdag slog en 28-årig mandlig lastbilchauffør fra Randers-området alarm, idet var udbrudt brand i gods på ladet af den lastbil, han var fører af. Han var kørt ad Holbækmotorvejen i østlig retning. Som følge af branden var han standset i det østgående spor først på afkørsel 11 Roskilde Ø, så trafikanter ikke kunne benytte afkørslen.

Annonce

Afkørslen blev under brandslukningsarbejdet afspærret med en skiltevogn, der blev på stedet i nogle timer, da lastbilen efterfølgende ikke selv kunne køre fra stedet.

Annonce

Kl. ca. 20.30 var lastbilen fjernet fra afkørslen, som igen kunne benyttes efter branden, der var opstået i en generator på lastbilens lad under kørslen. Politiet har ud fra disse oplysninger foretaget sig yderligere i anledning af branden, oplyser Midt- og Vestsjællands Politi.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03