23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Ny truckstation i Ringsted

Annonce

Det er nu er muligt at tanke diesel og AdBlue fra OK’s nye Truckstation på Jordemodervej 40-42 i Ringsted.


- Vores nye truckstation er placeret i Business Park Ringsted lige ved afkørsel 35 på Vestmotorvejen. Det betyder, at der er til- og afkørsel i alle retninger, siger Henrik Bruun, som er OK’s kædechef for truckstationerne, og fortsætter:

Annonce

- Den nye truckstation er placeret et godt geografisk sted i forhold til den tunge trafik, og det er vigtigt, da vores kunder nemt og bekvemt skal kunne tanke brændstof, når de er på farten.

Annonce

Ved den nye station i Ringsted er der to standere og en dobbelt AdBlue-stander.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.039|instance-web02