23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Sydvestjysk vognmand: Meget tilfreds igen i år

Annonce

Endnu et år med stor tilfredshed hos Billum Vognmandsforretning, der netop har præsenteret sit årsregnskab. Bundlinjen viser et overskud i 2021/22 på 13,6 millioner kroner.

Og den store tilfredshed med bundlinjen har været den samme de seneste år for den sydvestjyske vognmandsforretning. Det vidner ordene i ledelsesberetningen, der er de samme i år, som de har været de to seneste.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|instance-web02