23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

- Det handler om medvirkeransvar

Annonce

Kommentar til dette indlæg:

Niels Jørgen Nielsen, du skrev engang til mig, om jeg havde "drukket af natpotten"? En sådan har jeg aldrig haft.


Nu svarer du Jens-Ole Larsen, at han vrøvler, og det er nok det sidste, Jens-Ole Larsen gør. Han har bare ikke formuleret sig, så det passede dig. Det handler, som alle ved, om medvirkeansvar, og det er også, hvad Jens-Ole Larsen har skrevet.

Annonce

Jens Groot
Borgergade 13, Knejsted
8970 Havndal

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|