23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Vogntog ramte hus ved U-vending

Annonce

Kl. 14.03 torsdag rykkede politiet ud til et færdselsuheld, idet en lastbil havde påkørt et hus på Jernbanevej i Tølløse.

Det viste sig at være lidt mindre dramatisk, idet en 51-årig mandlig lastbilchauffør fra Polen med sin polske lastbil ville foretage en U-vending. Herunder ramte den bageste del af lastbilens påhængsvogn ind i et hjørne af en bygning. Der var dog ingen sammenstyrtningsfare, men politiet optog rapport om uheldet på grund af skaderne forårsaget af et udenlandsk køretøj. Det oplyser Midt- og Vestsjællands Politi.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.072|