23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Vognmand: - I 86 købte jeg en biltelefon til 28.000…

Annonce

- I 1986 købte jeg en biltelefon. Den kostede 28.000 og vejede 6 kg. Og alle folk rystede på hovedet ad mig. Men nu går alle jo rundt med en telefon. Jeg tænker, det er det samme her. Det koster noget i år, men det kan være, at vi om 1, 2 eller 3 år har skubbet på en proces, og vi så har en viden, de andre ikke har. Vi glæder os til at komme i gang.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|