23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Vognmand: Afgiften skal ned – det koster ikke en øre

Annonce

Det koster 25 procent mere i afgifter i Danmark at køre i en biogaslastbil end i en diesellastbil. Det skal der gøres noget ved, lød budskabet igen og igen, da branchen og politikere forleden mødtes hos HV-transport i Herning for at tale grøn omstilling af den tunge transport. Et møde, der var blevet til i forlængelse af, at HV-transport netop har investeret i en 50 tons biogaslastbil.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|