23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Vognmænd: Et stille år - men alle har klaret sig godt

Annonce

Heller ikke hos Østjyllands Vognmandsforening er man til virtuelle generalforsamlinger, og derfor har foreningen, ligesom så mange andre vognmandsforeninger, i år valgt at udskyde årets ordinære generalforsamling, der skulle være afholdt i slutningen af marts.

Generalforsamlingen er udskudt til corona-restriktionerne tillader, at vognmændene igen kan mødes fysisk. For det er dette fysiske møde, der betyder noget for egnens vognmænd. Vognmændene ser nemlig særligt frem til en dag i hinandens selskab, til en øl og en bid brød, lyder det fra foreningens formand, Jørgen Buhl, fra J. Buhl og Sønner i Hasselager.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.095|