23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Lastbil endte i grøften - dæk skal nu undersøges

Annonce

Fredag eftermiddag endte en lastbil med sættevogn i grøften på Sydmotorvejen ved Køge mod nord, da et fordæk sprang under kørslen.

Lastbilen endte flere meter ude i en mark, hvor den væltede om på siden i en grøft, som følge af uheldet.

Chaufføren, en 60-årig mand fra Fakse Ladeplads, havde slået hovedet mod ruden, da han ikke havde ikke anvendt sele under kørslen. Han blev kørt i ambulance på sygehuset til undersøgelse, som viste at han havde pådraget sig en hjernerystelse. Han blev udskrevet senere på dagen. Bilinspektøren blev tilkaldt til at undersøge, om lastbilens dæk var i lovlig stand forud for kørslen.

Annonce

Lastbilen blev bjærget og kørt væk fra uheldsstedet. Når resultatet af bilinspektørens undersøgelsen er færdig, vil den 60-årige høre mere fra politiet i sagen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|instance-web04