23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

- De er iskolde

Annonce

Debatindlæg:

Det er da ikke så sært, at DSV ikke vil deltage i krigen. Så længe de ikke siger noget, siger de ikke noget, de bliver hængt op på. De er iskolde overfor samfundet, chaufførerne og meget andet. Det eneste, der er relevant for dem, er penge, penge. Og vel at mærke i deres lommer.

Annonce

De store transportudbydere har en klam historik. Alt, hvad der koster mere end fem kroner, er ikke deres sag. At sige de burde skamme sig er helt unødvendigt, for de ved ikke, hvad det vil sige.

Annonce

Med ringe agtelse

Kurt Mortensen
Merringvej 161
8700 Horsens

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.032|instance-web02