23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Vognmand: - Spændende og fin Ford

IAA: Vellykket vognmandstur, - chauffører vil nok hellere have en Volvo eller Scania.
Annonce

En ”fantastisk god tur med godt vejr og god service – og fælles mødested ved HMF’s stand”.

Det er blandt andet meldingen fra formand Jørgen Buhl, Østjyllands Vognmandsforening, der fredag til søndag i sidste uge var på kollegial hyggetur sammen med cirka 50 af foreningens medlemmer til IAA-messen i Hannover – med overnatning i Hamborg på både ned- og opturen.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.032|