23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

En T 460 til melet

Annonce

Mel Compagniet A/S i Kolding har i sommerferien fået leveret en ny Renault.

Der er tale om en Renault T460 4x2 trækker med originale skørter. Bilen er opbygget med suge-/blæsanlæg fra Midttank A/S, der også har monteret aludørk afdækning, værktøjskasse og skammel.

Annonce

Indvendigt har bilen fået motorkappe, kaffemaskine, walkie, fjernstyring af start, stop, gas og kraftudtag, så chaufføren ikke skal ind i bilen, hver gang kompressoren skal tændes og slukkes.

Annonce

Lastbilen skal transportere mel og lign. produkter rundt i Danmark, Tyskland, Sverige og Norge.

Bilen er klargjort hos Autohuset Vestergaard A/S, Lastvogne – Horsens. Den er leveret af salgskonsulent Thomas B. Ludvig.

Annonce
Annonce
Annonce
Nye lastbiler Se tema
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|