23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Chauffører: Vinterdæk skal være et lovkrav

Annonce

Skal vinterdæk være obligatorisk udstyr på lastbilerne herhjemme i vinterhalvåret?

Ja, det mener i hvert fald hovedparten af de lastbilchauffører, som Lastbil Magasinet har spurgt. Fem ud af seks er ikke i tvivl om, at vinterudstyret bør være et lovkrav.

»Ja, vinterdæk skal absolut også være et lovkrav herhjemme. Det er en ubehagelig oplevelse at køre uden, og man har slet ikke styr på, hvad bilen gør,« siger Svend Erik Nissen, chauffør hos Jan Jensen i Bjerre.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|