23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

DTL: Det er noget rigtig skidt!

Annonce

»Vi opfordrer til en øget politimæssig indsats, flere stikprøvekontroller og alkoholbomme.«

Underdirektør hos DTL Ove Holm har ligesom sine branchekollegaer fulgt med i den kedelige og dødsensfarlige udvikling blandt lastbilchauffører, som har sat sig bag rattet med spiritus i blodet.

Mindst 22 gange er udenlandske chauffører blevet snuppet på de danske veje i år. Enten via razzia eller tips fra medtrafikanter.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|