23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

DEBAT: Under lavmålet

Annonce

Jeg håber da virkelig, Knud Reinholdt fra Syd- og Sønderjyllands Politi er fejlciteret med den udtalelse. For mage til tågesnak skal man da lede længe efter. Hvis det pludselig er en undskyldning for at køre spritkørsel, at det er et socialt problem.

Annonce

Jeg mener bestemt, vi som samfund har krav på, der bliver sat ind mod det åbenbart stigende problem, og uanset om man er kineser eller dansker, skal man ikke tumle rundt i trafikken og være påvirket af hverken spiritus eller stoffer.

Annonce

At man pludselig fra politiets side begynder at blande årsagen ind som en undskyldning, synes jeg simpelthen, er under lavmålet. Ikke mindst set ud fra det sikkerhedsmæssige er den adfærd helt og aldeles uacceptabel.

Annonce

Bjarne Nielsen
Keravavej 10
9800 Hjørring

[add:495]

[add:491]

Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web04