23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

DEBAT: Hvad med at spørge vejbrugerne?

Annonce

Det var måske en ide at høre vejbrugerne, hvad deres begrundelse er for at agere fartdjævle.

Der er vel ingen, der ønsker, at nogen kommer til skade. Det kan godt være, at alle regler er overholdt, men det er ikke sikkert, at reglerne er gode nok.

En skiltning, hvor man kører hastigheden op og ned elektronisk, og der ydermere står en skov af orienteringstavler, er ikke hensigtsmæssig.

Annonce

Det var måske værd at tage en dialog om. Vejbrugerne har vel også ret til et ordentligt arbejdsmiljø.

Annonce

Michael Laursen
Svingkærvej 36
4760 Vordingborg

[add:471]

[add:496]

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|