23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

EU i nyt angreb på Danmark - efter 22 år

Annonce

»For 10 år siden var der mange danske vognmænd, også i vores medlemskreds, der kørte trucking ud af fx Esbjerg Havn. Det er der ikke mange tilbage, der gør – og det tilskriver jeg da i høj grad, at reglerne om kombineret trafik bliver brugt i høj grad,« siger Ove Holm, underdirektør i DTL.

Alligevel er de danske regler om kombinerede transporter tilsyneladende for stramme – det mener i hvert fald EU-Kommissionen, som nu har rejst en pilotprojektsag om Danmarks fortolkning af reglerne om de kombinerede transporter.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|