To rumænske lastbilchauffører vendte deres lastbil på motorvejen og kørte i nødsporet imod kørselsretningen for at komme tilbage til en afkørsel, som de tilsyneladende var kørt forbi.
Det foregik på M6-motorvejen i Stafforshire i England i juli. Lastbilen blev stoppet af politiet, og forleden blev de to chauffører – en 34-årig og en 39-årig rumæner - idømt henholdsvis otte og fire måneders betinget fængsel samt henholdsvis to og ét års kørselsforbud i England.
AnnonceDe to mænd blev dømt for at overtræde færdselsloven og at sætte både deres eget og andres liv på spil.
AnnonceRumænernes farefulde færd blev optaget på video og kan ses her:
[add:338]
Annonce