23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Mistede benet efter sammenstød

Annonce

En motorcyklist blev hårdt kvæstet i et sammenstød med en lastbil i krydset Viborgvej/Sindingvej i Skægkær i det midtjyske onsdag formiddag.

Den 54-årige mand på motorcykel kørte ud i krydset fra Sindingvej og blev ramt fra siden af lastbilen. Det gik især ud over mandens ene ben, hvor både ankel, skinneben, knæ og lårben kom så slemt til skade, benet senere på dagen måtte amputeres ved låret. Det skriver silkeborgnyt.dk.

Annonce

Ifølge vidner til ulykken kørte lastbilen over for rødt lys. Motorcyklisten bar styrthjelm, men ifølge vidner ikke sikkerhedsudstyr på hele kroppen.

Annonce

Bag rattet i lastbilen sad en 52-årig chauffør, og hun kan sandsynligvis se frem til en sigtelse for uagtsom legemsbeskadigelse.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|