23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Biltyv kørt ned af lastbil

Annonce

En påvirket biltyv slap umådeligt heldigt fra mødet med først et autoværn og dernæst en lastbil.

Natten til tirsdag kørte manden først den stjålne bil ind i autoværnet på motorvejen ved Vissenbjerg. Da han efterfølgende steg ud af bilen, blev han kørt ned af en lastbil.

Annonce

Det skriver TV2 Fyn.

Trods det dobbelte uheld kom manden ikke alvorligt til skade.

Politiet oplyser til TV2 Fyn, at alkohol eller stoffer formentligt var skyld i, at manden faldt i søvn bag rattet.

Annonce

Efter uheldet blev manden indlagt på Odense Universitetshospital, men han er ifølge mediets oplysninger sluppet for alvorlige skader. Politiet afventer afhøring af manden.

Annonce

Lastbilen tabte efterfølgende dieselolie som følge af påkørslen.

Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.077|