23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

To kvinder fastklemt efter møde med lastbil

Annonce

To kvinder kørte mandag morgen op bag i en lastbil på E45 og sad efterfølgende fastklemt i deres bil.

Det skriver B.T.

Ingen kom alvorligt til skade ved uheldet, der skete ved afkørsel 75 i sydgående retning ved Padborg N.

Det er uvist, hvorfor de to kvinder, der i øvrigt er søstre, kørte ind i lastbilen.

Annonce

»Den ene af dem var selv i stand til at slå alarm via 112. De var det, der kaldes teknisk fastklemte, men på nuværende tidspunkt er der ikke noget, der tyder på, at der er sket alvorlig personskade,« siger vagtchef ved Syd- og Sønderjylland, Erik Lindholdt, til bt.dk.

Annonce

»Hvis man har det mindste problemer med ryg eller nakke, tager man ingen chancer i den slags situationer,« tilføjer han.

Annonce

Efter uheldet var motorvejens ene vognbane spærret.

Kl. 9:00 meddelte politiet på Twitter, at vognbanen var genåbnet efter uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|