23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Nyt stykke motorvej indviet

Annonce

Transportminister Hans Christian Schmidt kunne søndag ved middagstid sammen med fire lokale borgmestre og omkring 2000 fremmødte borgere erklære 2. etape af Frederikssundmotorvejen for åben.

For at markere det vigtige skridt for trafikken i regionen blev tusind balloner sendt til vejrs, da de nye strækninger blev indviet af ministeren og borgmestrene Willy Eliasen, Egedal, Jesper Würtzen, Ballerup, Steen Christiansen, Albertslund og John Schmidt Andersen, Frederikssund.

Annonce

Udvidelsen består af i alt 5 km motorvej mellem Motorring 4 og Tværvej vest for København. Dertil kommer Tværvej, der skaber forbindelse fra Frederikssundsvej til motorvejen, samt forlængelsen af Smørum Parkvej.

Annonce

Vejdirektoratet forventer at åbne de nye veje for trafik mandag inden morgenmyldretiden.

[add:471]

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|