23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

DEBAT: Hvorfor kan man ikke lave en kran-anordning?

Annonce

Det er jo altid forbundet med en vis risiko at færdes i trafikken. Nu skete det så atter engang. En chauffør glemte at slå kranen ned.

Utroligt, at man i denne teknologiske verden ikke kan finde ud af at lave en anordning, der gør, at bilen ikke kan flyttes, før kranen er lagt i en lås eller en føler. Det burde jo være et krav for at kunne få godkendt en kran på et motordrevet køretøj, ikke? 

Annonce

Tage Rehmeier
Siriusvej 33
8700 Horsens

[add:468]

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|