23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

DEBAT: Bare brug teknikken

Annonce

Jeg synes bestemt om ideen, og det lys-signal, som tales om, kunne fx være af samme kaliber som den type, der sidder på lastbilmonterede kraner. De findes også i 220 volts udgaver inden for maskinstyring.

Og når teknikken alligevel ligger i vejen, er det jo bare at bruge den, men hvor den indviklede del fremkommer for dommerne, kan jeg ikke lige skue.

Annonce

Henning Sørensen
Landevejen 206
8370 Hadsten

[add:38]

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|