23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Lastbil brød i brand på motorvejen

Annonce

Onsdag morgen kort før kl. 6 blev Holbækmotorvejen delvist spærret, da en havareret lastbil brød i brand, skriver sn.dk.

Branden brød ud mellem Roskilde Ø og Trekroner og gav anledning til kø i morgentrafikken.  

Lastbilen var parkeret i nødsporet, mens brandslukningsarbejdet foregik.

Annonce

Det var en 34-årig lastbilchauffør, der havde kørt lastbilen ind i nødsporet, da han opdagede, at der var brand i motoren. Herfra spredte branden sig til en brændstoftank, som eksploderede.

Annonce

Branden var så kraftig, at lastbilen på det nærmeste udbrændte.

Kl. 9 var trafikken på stedet igen normal.

Annonce

[add:431]

Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|