23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.

DEBAT: Kommentarer til lovbrud

Det ved vi jo godt, men det sørgelige er jo, at mange af dem er ansat af danske vognmænd med et datterselskab netop for at kunne nøjes med at betale bilige østchauffører, og det selvom de er vidende om, det ødelægger de danske vognmænd, der stadig har danske chauffører, ved at køre cabotage langt mere end loven, da der desvære ikke er nok kontrol i DK.

Derfor skal politiet have flere resurser på højde med tyske BAG, og så skal politi og told jævnligt stå ved grænserne ligesom i Sverige - jeg ser dem mindst 2 ud af 4 gange, når jeg kører ind/ud, har selv de seneste 3 mdr. været i kontrol i Sv., Norge og Danmark - se dog lyset, men desværre er de danske politikere i lommen på de store i branchen, eller er de bange for EU.



Jan Nielsen

Hasselvænget 23

4300 Holbæk

Udenlandske lastbiler har svært ved at overholde loven - nej, hr. betjent, de er knaldhamrende ligeglade, ligesom de danske speditører, de kører for. Se nu for fanden og komme i gang med at tilbageholde både bil og trailer med læs, så de danske speditører også kan mærke, det er alvor.

Ja, der kommer andre i klemme, men de lærer hurtigt at se sig for, før de køber en transport, der bliver udført af slaver, der bliver groft udnyttet af danske speditører og andre.



Jan Larsen

Østersøvej 9

5932 Hesselbjerg

[add:348]

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078