23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Debat: Fint med elefant-fokus

Annonce

Redaktionen har modtaget et par debatindlæg mere om overhalinger af lastbiler - af lastbiler:

Jeg synes, at det er fint, at der er så stor fukus på de såkaldte elefantoverhalinger, for det er godt nok noget skidt, men samtidig synes jeg, at der også bør tages kraftigt fat i de lastbiler, der overhaler, hvor der er overhalingsforbud for lastbiler, for dem er der godt nok også mange af, og det er både danske og udenlandske lastbiler.

Annonce

Stig Johansen
Lungstedvangen 98
5250 Odense SV

Igen, det er dejligt at kunne konstatere, at problemet bliver taget alvorligt. Kunne man få den overhalende lastbil til at "linde" en km/t eller to, mens overhalingen finder sted, ville overhalingens længde nemt kunne halveres.

Annonce

Personbilisterne kunne også være bedre til at benytte højre spor, hvor der måske er 7-800 meter mellem to lastbiler og ingen biler.

Annonce


Arne Granstrøm
Drudvangen 3
5492 Vissenbjerg

[add:222]

Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web03