23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Debat: Glæde over aktion

Annonce

Redaktionen har modtaget en kommentar til omtalen af den motorvejsaktion, som 3F gennemførte for et par uger siden:

Hvordan kan 3F overhovedet være overrasket? Der er blevet skrevet om det og nævnt talrige eksempler i diverse grupper på Facebook gennem de seneste 3-4 år. I de 3-4 år er vi mange, som har vandret ud og ind af jobcentret, blot fordi vi ville have løn for vores arbejde.

Annonce

Mener I dette alvorligt, og ønsker I virkelig at gøre noget ved sagen, vil I få meget travlt de næste par år! Håbet kunne være, at de mange brodne kar i branchen selv får bragt orden i sagerne, efterhånden som de opdager den nye linje hos 3F.

Annonce

Vi er rigtig mange, som glæder os over disse tiltag!

Kurt Petersen
Nørregade 77
5000 Odense C

[add:233]

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|