23948sdkhjf

Image-kampagne forlænges

Castingen og indspilningen af ITD's reklamefilm for transportbranchen har fået så stor opbakning, at ITD har besluttet, at den interne kampagne, som er målrettet branchen, skal køre lidt længere end først planlagt, oplyser organisationen.

Kampagnen er ellers annonceret til at gå "live" på landsdækkende tv allerede i maj, men nu bliver det skudt til slutningen af august.

»Det har vi valgt at gøre for at bygge oven på det i forvejen store engagement. Og i branchen bliver vi klædt endnu bedre på til at møde og være i dialog med befolkningen, når tv-reklamer osv. først går i luften,« fortæller ITD’s direktør, Jacob Chr. Nielsen.

»Vi synes ganske enkelt, at medarbejderne i branchen skal have mulighed for at se filmen op til flere gange inden tv-premieren og have god tid til at drøfte, hvad imagekampagnen kommer til at betyde for dem og deres kollegaer,« siger Lotte Leth-Sørensen, kommunikationschef hos ITD.

I øjeblikket bliver der lagt sidste hånd på reklamefilmen. Filmen får premiere på ITD’s generalforsamling den 27. marts 2010. Herefter bliver den vist på generalforsamlingerne hos branchens øvrige organisationer og siden under DM for transportlærlinge, på Vestfyn Trækker ved Ejby samt på TRANSPORTmessen i Vandel.

I løbet af sommeren bliver der vist klip fra filmen på lastbiltransport.dk. I øvrigt planlægges også forskellige andre brancherettede aktiviteter, før tv-premieren sidst i august.

[add:194]

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.164