23948sdkhjf

Stor succes for Volvo-spil

I forbindelse med lanceringen af verdens stærkeste lastbil, Volvo FH 16 700, præsenterede Volvo

strongesttruck.com

– en spilleside, hvor deltagerne blandt andet kan spille om diverse præmier.

Og i løbet af to måneder har 1,2 millioner brugere været inde og prøve spillet. »Det er et sensationelt højt tal,« siger Volvo i en pressemeddelelse.

Volvo oplyser, at de er meget tilfredse med, at så mange brugere har været inde på sitet, og at markedsførings-omkostningerne er betydeligt lavere end ved traditional markedsføring.

»Det ville have kostet mange hundrede tusinde euro at opnå den samme effekt via de gængse medier,« siger Johan Steen, der er ansat i et af Sveriges førende mediebureauer.

I øvrigt har Volvo netop lanceret en ny version af online-spillet.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078