23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Debat: Modulvogntog giver ingen problemer

Annonce

Artiklen “Cyklister og bilister frygter modulvogntog” har fået

Finn Gregersen, Taastrup til at sende denne kommentar:

“Endnu et bevis på uvidende vrøvl. Forsøget kommer kun til at gælde på udvalgte STORE veje. Altså kommer vi ikke ind i byerne. Jeg har kørt med modulvogntog i Sverige siden november 2006, og har ikke haft nogle problemer. Og der må vi køre på alle veje. Med lidt omtanke i hovedet giver det ikke nogen problemer. Jeg anser ikke danskere for at være dummere end svenskere.”

Annonce

Finn Gregersen
Højgårdstoften 340
2630 Taastrup[add:85]

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|