23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.

Ny kampagne for sikkerhed

”Bedre adfærd – bedre indtjening”. Sådan lyder overskriften på en ny trafiksikkerheds-kampagne, som DTL og Volvo arrangerer i samarbejde med SiD.

Der bliver tale om en række aftenmøder, som skal inspirere ledelsen og medarbejderne i vognmandsvirksomheder på mange fronter:

- Vejen til et bedre image for branchen,

- synliggørelse af ledelsens muligheder for overordnet at påvirke adfærden i virksomhederne,

- medarbejdernes muligheder og ansvar for at vise den nødvendige respekt for andre trafikanter og kolleger,

- samt ikke mindst værktøjer, som gør hverdagen mindre stresset og hjælper virksomhederne med overblik og kontinuitet.

Det første aftenmøde finder sted den 15. september hos O. Sommer A/S i Taastrup, og allerede dagen efter går det løs hos Skifter Lastbil A/S i Aabenraa.

Aftenmøderne fortsætter rundt om i landet i september og oktober, indtil der sluttes den 28. oktober hos Bilia A/S i Aalborg.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web03