23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Svindel-transportmand på banen igen

Annonce

Bent Jacobsen, Odense med tilnavnet “Overarm”, som for knap et år siden blev idømt fem års fængsel for omfattende svindel i den såkaldte “La Cima sag”, er atter på banen.

Sagen drejede sig om bedrageri for et tocifret millionbeløb, bl.a. over for leasingselskaber og benzinselskaber. Et af de gennemgående svindelnumre i den store sag gik ud på at skrive falske fakturaer, som man så forsøgte at få diverse finansieringsselskaber til at belåne.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|