23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Bestyrelsesmedlem: Det er råddent

Annonce

Der er lagt rigeligt med brænde i kakkelovnen til den ekstraordinære generalforsamling, som lørdag den 3. maj holdes i Rødekro for endeligt at beslutte om Eksportchaufførernes Landsklub skal lægges sammen med Fragt- og Vognmandschaufførernes Landsklub.

For et af bestyrelsesmedlemmerne i Eksportchaufførernes Landsklub, Ove A. Petersen, Esbjerg, er i den noget specielle situation, at han på papiret – ligesom den øvrige bestyrelse - går ind for en fusion, men samtidig håber, at den ikke bliver til noget.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|