23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.

TDC Mobil: Vognmand har ikke krav på erstatning

Vognmand Bjarne Jensen, der måtte vente et halvt år på sin telefonregning, skal selv tage initiativet, hvis han vil have erstatning.

»Vores jurister har kigget på sagen med vognmand Bjarne Jensen, og ifølge deres vurdering har han hverken krav på erstatning eller kompensation.«

Det siger kundeservicedirektør Peter Lanng Nielsen fra TDC Mobil vedrørende sagen om vognmand Bjarne Jensen, Lejrskov, som vi omtalte her på siden i sidste uge. Hans problem er, at han siden oktober i fjor ikke har fået regninger og specifikationer for samtaler på de ti mobiltelefoner, som hans chauffører benytter. Til trods for at vognmanden har rykket for regningerne adskillige gange, både telefonisk og skriftligt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.068|