23948sdkhjf

Medlemsportalens husregler

For at skabe et medlemsunivers, der kommer alle til gavn, har vi syv retningslinjer, som alle medlemmer af Nordiske Mediers Medlemsportal må overholde.

Skriv kun om jeres egen virksomhed

Med jeres virksomhedsprofil har I en fremragende platform til at fortælle potentielle kunder om, hvem I er, hvad I står for og hvilke fordele, I skaber. Skriv derfor kun informationer om jeres egen virksomhed på jeres virksomhedsside. Det samme gælder for alle jeres opslag på portalen. Skriv kun om jeres egen virksomhed, ikke om andre virksomheder eller personer – heller ikke i produktsammenligninger.

Link kun til egne websites

Ved at indsætte links på jeres virksomhedsprofil og i de opslag, I opretter, kan I styrke jeres SEO-værdi og føre kunder ind på jeres hjemmesider og sociale medier. Indsæt derfor kun links til jeres egne websites.

Udvælg relevante portaler og kategorier, når I opretter nye opslag 

Hvis der er uoverensstemmelser mellem jeres opslag og de portaler og kategorier, I publicerer dem under, vil jeres opslag ikke målrettes den relevante målgruppe. Det er hverken til gavn for kunderne eller jeres forretning. Vælg derfor kun de portaler og kategorier, som er relevante for jeres opslag.

Genindryk opslag med måde

Med en løbende udskiftning i jeres salgsopslag gør I det interessant for jeres målgruppe at holde sig opdateret på jeres produkter og ydelser. Vent derfor minimum 3-4 uger med at genindrykke det samme salgsopslag i nyhedsbrevet. Det samme gælder for nyhedsopslag. Undgå at oprette den samme nyhed flere gange, da det kan skade jeres relevans og udvande mediets generelle nyhedsværdi.

Opret kun ét opslag pr. produkt

I kan oprette alle de salgsopslag, I har behov for under jeres virksomhedsprofil. Men der må kun oprettes ét opslag pr. produkt. Sørg derfor for at slette det forudgående opslag, hvis I ønsker at genoprette et salgsopslag med ny tekst eller overskrift.

Retningslinjer for opslag i nyhedsbrevet

For at sikre at alle medlemmer får mulighed for at eksponere deres historier og produkter i nyhedsbrevet, er der begrænsninger på antallet af opslag, som I kan publicere i nyhedsbrevet:

  • Salgsopslag: I kan maksimalt publicere 2 forskellige salgsopslag om ugen i nyhedsbrevet
  • Nyhedsopslag: I kan maksimalt publicere 1 nyhedsopslag om dagen i nyhedsbrevet.

Det er ikke tilladt at oprette nyheder om jeres virksomhed, som er skrevet af en journalist fra et andet medie 

På Nordiske Mediers Medlemsportal er det kun jeres egne nyheder, der må publiceres. Har I fået skrevet en artikel om jeres virksomhed på et andet medie, er det kun tilladt at publicere den på medlemsportalen, hvis I har en aftale herom med journalisten bag artiklen. Det er nemlig den journalist, som har skrevet artiklen, der ejer rettighederne til den.  

Såfremt ovenstående retningslinjer ikke overholdes, forbeholder Nordiske Medier sig retten til at foretage ændringer eller slette opslag fra medlemsportalen.

Hvis du har spørgsmål vedrørende retningslinjerne, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf.: 72 28 69 70 eller mail: info@nordiskemedier.dk

Send til en kollega

0.094