23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

Debat: - Jeg har kun hørt godt om Recharge City, men …

Annonce

Kommentar til denne artikel:

Jeg har kun hørt godt om Recharge City. Men når det er sagt, så er det for dyrt, da der er mange vognmænd, der ikke vil betale, og jeg selv vil heller ikke.

Nu er weekendhvil ikke aktuelt for mit vedkommende, og når jeg skal holde hvil skal jeg bare have et bad noget at spise og i seng. Då vil jeg ikke betale for noget, som jeg har "mulighed" for at bruge, og 20 euro er langt over det, man betaler andre steder i Europa.

Annonce

Men jeg synes, idéen er god, og håber, det kan overleve.

Per Brodersen
6340 Kruså

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web04