23948sdkhjf

MAN Danmark vinder fornem intern MAN-pris

MAN Danmark er for andet år i træk blevet kåret som ”Digital Market of The Year”. Denne MAN-pris uddeles blandt samtlige MAN selskaber i hele verden.

Prisen som ”Digital Market of The Year” baseres på en række parametre, som handler om, I hvilket omfang kunderne udnytter de digitale produkter og ydelser, som MAN stiller til rådighed, hvoraf nogle er gratis, og andre koster et mindre beløb per dag.

Blandt parametrene, som ligger til grund for kåringen, kan nævnes:

Procenten af aktiverede lastbiler:

Når en kunde køber en MAN-lastbil, skal han aktivt vælge at aktivere lastbilen, så der kan åbnes op for kommende download af digitale ydelser.

Aktivering af MAN ServiceCare:

En af de vigtigste digitale ydelser, som MAN tilbyder, er MAN ServiceCare, hvor lastbilen selv måler på en lang række servicepunkter og sender besked til det lokale MAN-værksted, der herefter kalder vognmanden til service, hvis et af servicepunkterne begynder at afvige fra normalen.

Aktivering af gratis eller betalende digitale pakker:

Her gør Danmark sig bl.a. bemærket ved, at 22 % af samtlige MAN-køretøjer på vejene benytter pakken ”MAN Compliant”, som bl.a. dækker fartskriver-download.

Aktivering af MAN Now:

MAN Now er det nyeste digitale produkt, hvor kunderne kan lave Over-the-air-opdateringer af lastbilen, præcis som det kendes, når man opdaterer sin computer eller mobiltelefon. Med MAN Now kan chaufføren således opdatere sin lastbil på en lang række punker og sikre en bedre performance, imens han kører på landevejen.

Artiklen er en del af temaet Nye lastbiler.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.188