Debatindlæg som kommentar til dette indlæg:
Kære Per Svendsen. Dén må du lige forklare nærmere. Hvorfor "tvinges" trailer-/campingfolket til at bryde loven for deres egen sikkerheds skyld, fordi lastbilerne fra 1. januar 2020 må køre 80 i stedet for 70 km/t på landevej?
AnnonceMener du, at trailer-/campingfolket (som i dag må køre max. 70 km/t på landevej) tvinges til at sætte farten op for at undgå at blive overhalet af en lastbil med 80 km/t ...?
AnnonceMåske skulle I bare lade jer overhale i stedet for at ligge og sinke den øvrige trafik. Eller du og dine ligesindede kan jo bare smutte ned og få Tempo 100-godkendt jeres "vogntog", så I også må køre 80 km/t på landevej og endda 100 km/t på motorvej. Så slipper I helt for at blive overhalet.
AnnonceOg bare rolig, er du den type, der bare trisser afsted med lidt haveaffald på din trailer lørdag formiddag, kører du sikkert så langsomt, at en overhaling af en lastbil med 80 km/t vil være overstået på et øjeblik.
AnnonceKør forsigtigt derude!
Mikael Friis
Stenosgade 5, 4.tv.
1616 København V.
