23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Annonce
Annonce

- Det er helt til grin

Annonce

DEBATINDLÆG:

Helt til grin! Det skal koste det samme som i Spanien og Frankrig, så hjælper det måske lidt.

Utroligt, at ingen gør noget ved hvide nummerplader og cabotagereglerne. Vores land er oversvømmet af lastbiler på hvide nummerplader.

Containerkørsel i meget stor udstrækning. Hvordan kan det lade sig gøre? Elementkørsel + walkingfloor + supermarkedskørsel + diverse.

Annonce

His ikke politikerne snart evner/fatter det, må der en storstrejke til, eller Danmark må ud af EU, så Danmark/vognmændene kan bestemme selv igen. Men det er jo nok ønsketænkning, eller?

Annonce

Har selv kørt masser af containere, da det var ECH og Dania, der kørte stort set alle "kasserne" i og til Aarhus Havn, Hamborg og Bremerhaven, og der kunne tjenes penge på det.

Annonce

Det har "tosserne" i EU da fået stoppet helt og aldeles. Godt med det frie marked, eller?

Sørgeligt, at "de kloge" kan lave sådan noget lort.

Annonce

Niels Larsen
Ertebjergvej 15A
8381 Tilst

Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web01