23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Lastbil Magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.

Renault Trucks Nordic styrker organisationen

Renault Trucks Nordic har ansat tre nye personer til at styrke ledergruppen:

Ole Nørtoft er ansat som Nordic Network Development Manager. Han er 40 år og har arbejdet i bilbranchen i mange år, blandt andet hos Toyota Danmark A/S, Kjaer Group A/S og som selvstændig konsulent, hvor han senest har foretaget forhandler-udvikling hos en Nissan-forhandler i udlandet.

Ole Nørtoft er ansvarlig for udviklingen af forhandlernettet i hele norden.

Bitten Vesterlund er ansat til Nordic Operational Marketing Manager. Hun er 38 år og har en fortid bl.a i DHL som supervisor samt fra Castrol og Dansk Shell.

Bitten Vesterlund får ansvaret for samtlige marketing-aktiviteter i Norden.

Thomas Jensen er ansat som Nordic Customer Service Manager. Han er 41 år, og har tidligere arbejdet for Mercedes-Benz og Iveco, og vil være ansvarlig for eftermarkedet i Norden.

Thomas Jensen tiltræder først sit job pr. 1. december.

Med denne udbygning af organisationen, er den nordiske ledelse, med adm. dir. Mogens Nielsen i spidsen, komplet, oplyser Renault Trucks.

[add:15]

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063