Der er ingen blød mellemvej hos den norske gigant inden for transport af mad og dagligvarer, Asko.
Transportøren har i mange år været en frontløber inden for omstilling til nye drivliner og drivmidler - og kravene er store både til egen vognpark og til de mange undervognmænd, der hver leverer varer for virksomheden.
Hos Asko skal lastbilerne køre...
Transportør er langt foran: Kør elektrisk, eller kør for nogen andre
Det kan lade sig gøre at omstille hele vognparken allerede nu. Det har en af Nordens giganter i fødevaretransport sat sig for at bevise, og de er godt på vej
Aleksander Jørgenrud, økonomichef for Asko i Norge, foran Askos afdeling i den norske hovedstad. Foto: Rasmus Grønvig Haargaard
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement