23948sdkhjf

Erfaren Bevola-mand tager på landevejen

Jan Ahrensbach startede i Bevolas produktion i september 2006, blev overflyttet til Bevolas kundeservice i februar 2007 og har derfor været en del af Bevola i snart 7 år. Fremover vil han dog være at finde endnu tættere på kunderne.

Jan Ahrensbach har nemlig ønsket at udfordre sig selv og vil nu prøve kræfter med den direkte kundekontakt i marken.

Baggrunden er også, at Bevola har en hel klar fornemmelse for, at markedet inden længe vil begynde at bevæge sig i en positiv retning, oplyser firmaet med dansk base i Ringsted. Baseret på regeringens vækstpakke og behovet for udskiftning af det kørende materiel er der skabt et krav om mere kontakt til kunderne.

[add:352]

[add:393]

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094